JIM PaRTNERING

Kumppanuuksien arvon optimoimiseksi

Kumppanuuk-sien arvon optimoimiseksi

JIM PaRTNERING

Teemme arvokumppanuuden keinoin yhteistyöstä ja kumppanuudesta tapahtumien, urheilun, kulttuurin ja yleishyödyllisen toiminnan kanssa yrityksille suunnitelmallisen ja merkityksellisen markkinoinnin muodon. Palvelemme asiakkaitamme kumppanuuksiensa arvon optimoinnissa.

Toimintamme perustan luo vuosikymmenten kokemus tapahtumien, yritysyhteistyön ja urheilun parissa. Asiakasarvon ja kumppanuuksien arvon tiedeperusteinen osaaminen mahdollistaa sen, että pystymme vahvistamaan asiakkaidemme kykyä ottaa yhteistyössään ottaa systemaattisesti huomioon arvokumppanuuksien kolmas osapuoli. Eli esimerkiksi tapahtumakävijä, urheilufani taikka se ihmisryhmä, jonka elämän laatua yleishyödyllinen toiminta parantaa. Pyrimme aina siihen, että arvokumppanuuksien rakenteet vahvistavat myös erilaisten kumppanuuksien välisiä synergioita sekä kumppanuuden arvon mittarointia ja todentamista.

Asiakkaitamme ovat mm. yritykset, järjestöt, urheiluseurat ja kulttuuritoimijat. Palvelemme asiakkaita yksittäisiin tapahtumiin liittyvistä kumppanuuksista organisaation kumppanuuksien kehittämisen kautta kumppanuuksien kokonaisvaltaiseen hallintaa.